נחל האסי : יום גיבוש וכייף בעמק המעיינות והגילבוע - אופק תיירות - המלחמה על נחל האסי נמשכת:

נחל האסי : יום גיבוש וכייף בעמק המעיינות והגילבוע - אופק תיירות - המלחמה על נחל האסי נמשכת:. נחל אלכסנדר הוא אחד הנחלים החשובים והיפים באזור השרון. נחל האסי בעמק המעיינות, שעובר בתוך קיבוץ ניר דוד והיה נגיש רק לחבריו ואורחי הצימרים שבו, יפתח כבר ממחר לציבור, כלומר חלק קטן ממנו. ראשי המאבק, הפעילים החברתיים יאיר בן חמו, נתי וקנין, אבי אלטוויל ומתי גרמה — כולם תושבי בית שאן — תובעים לשחרר את נחל האסי משליטתו של קיבוץ ניר דוד. מה קורה עכשיו עם המאבק לשיחרור נחל האסי? ואולם הקיבוץ מסרב לאפשר גישה חופשית לנחל.

האירוח בצימרים של ניר דוד כולל ארוחת בוקר טריה המוגשת על שפת נחל האסי, כניסה לבריכת השחיה (מקורה ופעילה גם בחורף), סאונה ומכון כושר. אולי זו לא מלחמה כמו שהיינו מצפים, אבל האמביציה לפגוע באחר כבר קיימת. המלחמה על נחל האסי נמשכת: זאת, בעקבות התגברות המחאות לפתיחתו שנמשכות על אף ההסכם שהושג על התרת כניסה חלקית לציבור הרחב. נחל האסי (מכונה בעברית נחל עמל), הוא חלק ממקורות המים בעמק המעיינות ועובר בשטח הקיבוץ ניר דוד.

נחל האסי - 3 - תיירות עמק המעיינות
נחל האסי - 3 - תיירות עמק המעיינות from tourism.maianot.co.il
נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם. אולי זו לא מלחמה כמו שהיינו מצפים, אבל האמביציה לפגוע באחר כבר קיימת. מדובר בשורה של בריכות באפיקו של נחל שקמה, שנוצרו בין הדיונות של מישור החוף הדרומי בעקבות נביעה של מי תהום. נחל האסי בעמק המעיינות, שעובר בתוך קיבוץ ניר דוד והיה נגיש רק לחבריו ואורחי הצימרים שבו, יפתח כבר ממחר לציבור, כלומר חלק קטן ממנו. הטענות על השתלטות תושבי קיבוץ ניר דוד על נחל האסי, מגיע לבית משפט. החבילה הרומנטית של המקום כוללת ארוחת בוקר רומנטית על שפת נחל האסי, ארוחת ערב במסעדה איכותית, עיסוי. מי הטורקיז השלווים של נחל האסי זורמים לאט, אבל סביבם גועש מאבק יצרי רב שנים. האירוח בצימרים של ניר דוד כולל ארוחת בוקר טריה המוגשת על שפת נחל האסי, כניסה לבריכת השחיה (מקורה ופעילה גם בחורף), סאונה ומכון כושר.

דיונות חול, חורשות אקליפטוסים, שטחי פיקניק ושרידי פעילות אנושית.

נחל האסי בקיבוץ ניר דודצילום: האירוח בצימרים של ניר דוד כולל ארוחת בוקר טריה המוגשת על שפת נחל האסי, כניסה לבריכת השחיה (מקורה ופעילה גם בחורף), סאונה ומכון כושר. יצוין שהוועדה להגנת הסביבה בכנסת דנה הבוקר בפתיחת נחל האסי שבקיבוץ ניר דוד לכלל הציבור. דיוני הפשרה בין קיבוץ ניר דוד לבין אנשי מחאת משחררים את האסי היו אמורים להתחיל בימים האחרונים. לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. דיונות חול, חורשות אקליפטוסים, שטחי פיקניק ושרידי פעילות אנושית. זה נכון, יש מוקדי חיכוך מקומיים, אבל אני לא הולך להתעכב הרבה על מקרה האסי לגופו, מבטיח. יצוין שהוועדה להגנת הסביבה בכנסת דנה הבוקר בפתיחת נחל האסי שבקיבוץ ניר דוד לכלל הציבור. גם הלוחמים על שחרור נחל האסי. שהעלו בעמוד הפייסבוק של הקיבוץ במהלך הלילה, אשר לדברי קבוצת משחררים את האסי מבטל את ההבנות שהושגו. לפני שהוא נשפך לים, סמוך לחוף בית ינאי, מלווה את הנחל פארק רחב ידיים, משופע בערכי נוף וטבע: נחל אלכסנדר הוא אחד הנחלים החשובים והיפים באזור השרון. אולי זו לא מלחמה כמו שהיינו מצפים, אבל האמביציה לפגוע באחר כבר קיימת.

עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. אלה כמה מהבולטים שכדאי להכיר. שהעלו בעמוד הפייסבוק של הקיבוץ במהלך הלילה, אשר לדברי קבוצת משחררים את האסי מבטל את ההבנות שהושגו. על שפת נחל האסי למרגלות הר גלבוע, בקיבוץ ניר דוד, אירוח כפרי גם לזוגות המתארחים יש לכפר הנופש מה להציע: הטענות על השתלטות תושבי קיבוץ ניר דוד על נחל האסי, מגיע לבית משפט.

נחל האסי: "כלאו אותם בקיבוץ תוך כדי שלוביסטים מצלמ | מעריב
נחל האסי: "כלאו אותם בקיבוץ תוך כדי שלוביסטים מצלמ | מעריב from images.maariv.co.il
נחל האסי (מכונה בעברית נחל עמל), הוא חלק ממקורות המים בעמק המעיינות ועובר בשטח הקיבוץ ניר דוד. .נחל האסי, בקבוצת משחררים את האסי הודיעו הבוקר (שישי) כי ההבנות מבוטלות והמחאה תתקיים בכל זאת. אלה כמה מהבולטים שכדאי להכיר. גם במאבק על נחל האסי הופכים את המוחים לעבריינים. האירוח בצימרים של ניר דוד כולל ארוחת בוקר טריה המוגשת על שפת נחל האסי, כניסה לבריכת השחיה (מקורה ופעילה גם בחורף), סאונה ומכון כושר. זאת, בעקבות התגברות המחאות לפתיחתו שנמשכות על אף ההסכם שהושג על התרת כניסה חלקית לציבור הרחב. רוצה להמשיך לקרוא מאוחר יותר? יצוין שהוועדה להגנת הסביבה בכנסת דנה הבוקר בפתיחת נחל האסי שבקיבוץ ניר דוד לכלל הציבור.

אולם, נחל האסי הוא לא אתר הטבע היחיד שגישת הציבור אליו נמנעת.

נחל האסי בעמק המעיינות, שעובר בתוך קיבוץ ניר דוד והיה נגיש רק לחבריו ואורחי הצימרים שבו, יפתח כבר ממחר לציבור, כלומר חלק קטן ממנו. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד הנחלים היפים בארץ, אך אז הגבילו את כניסת המבקרים. גם במאבק על נחל האסי הופכים את המוחים לעבריינים. נחל אלכסנדר הוא אחד הנחלים החשובים והיפים באזור השרון. המאבק על נחל האסי הוא כינוי למאבק ציבורי בישראל למען מתן גישה חופשית לציבור, לקטע מנחל עמל (הקרוי גם נחל האסי), העובר בשטח קיבוץ ניר דוד ונמצא סמוך לבתי מגורים של תושבי הקיבוץ. אולם, נחל האסי הוא לא אתר הטבע היחיד שגישת הציבור אליו נמנעת. ליאורה מגיעה לשחרר את נחל האסי ‍ למערכון המלא > bit.ly/2znr5oy ארץ נהדרת. אולי זו לא מלחמה כמו שהיינו מצפים, אבל האמביציה לפגוע באחר כבר קיימת. נחל האסי, שנמצא בתוך שטחו המוניציפלי של קיבוץ ניר דוד, היה סגור עד כה למבקרים עקב החשש של תושבי הקיבוץ מפגיעה באיכות חייהם. נחל האסי (מכונה בעברית נחל עמל), הוא חלק ממקורות המים בעמק המעיינות ועובר בשטח הקיבוץ ניר דוד. אלה כמה מהבולטים שכדאי להכיר. מדובר בחבורה של ילדים חמודים ומנומסים, אבל מאשימים את תורת ישראל הוא מכנה המתוקה, וכך גם את בשורת המזרחיות המתונה.

מי שלא מבין את זה, או חושב שזו המצאה חדשה, חי בבועה. אולי זו לא מלחמה כמו שהיינו מצפים, אבל האמביציה לפגוע באחר כבר קיימת. על שפת נחל האסי למרגלות הר גלבוע, בקיבוץ ניר דוד, אירוח כפרי גם לזוגות המתארחים יש לכפר הנופש מה להציע: יצוין שהוועדה להגנת הסביבה בכנסת דנה הבוקר בפתיחת נחל האסי שבקיבוץ ניר דוד לכלל הציבור. ליאורה מגיעה לשחרר את נחל האסי ‍ למערכון המלא > bit.ly/2znr5oy ארץ נהדרת.

הקרב על נחל האסי נמשך: "זה ייגמר בדם" - YouTube
הקרב על נחל האסי נמשך: "זה ייגמר בדם" - YouTube from i.ytimg.com
כעת, לאחר מאבק ציבורי ומשפטי שנמשך שנים, הושגה הסכמה בין ראש עיריית בית שאן זקי. נחל האסי בעמק המעיינות, שעובר בתוך קיבוץ ניר דוד והיה נגיש רק לחבריו ואורחי הצימרים שבו, יפתח כבר ממחר לציבור, כלומר חלק קטן ממנו. אולי זו לא מלחמה כמו שהיינו מצפים, אבל האמביציה לפגוע באחר כבר קיימת. נחל אלכסנדר הוא אחד הנחלים החשובים והיפים באזור השרון. דיונות חול, חורשות אקליפטוסים, שטחי פיקניק ושרידי פעילות אנושית. נחל האסי בקיבוץ ניר דודצילום: תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד הנחלים היפים בארץ, אך אז הגבילו את כניסת המבקרים. מדובר בחבורה של ילדים חמודים ומנומסים, אבל מאשימים את תורת ישראל הוא מכנה המתוקה, וכך גם את בשורת המזרחיות המתונה.

שהעלו בעמוד הפייסבוק של הקיבוץ במהלך הלילה, אשר לדברי קבוצת משחררים את האסי מבטל את ההבנות שהושגו.

דיוני הפשרה בין קיבוץ ניר דוד לבין אנשי מחאת משחררים את האסי היו אמורים להתחיל בימים האחרונים. עשרות אנשים הפגינו היום (שישי) בכניסה לקיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות במחאה על חסימת הגישה לנחל האסי, שעובר בשטח הקיבוץ. מדובר בשורה של בריכות באפיקו של נחל שקמה, שנוצרו בין הדיונות של מישור החוף הדרומי בעקבות נביעה של מי תהום. זאת, בעקבות התגברות המחאות לפתיחתו שנמשכות על אף ההסכם שהושג על התרת כניסה חלקית לציבור הרחב. לעת עתה הכניסה תהיה ללא תשלום ותותר בהרשמה מראש. תושבי הקיבוץ פיתחו את שתי גדותיו של הנחל והפכו אותו לאחד הנחלים היפים בארץ, אך אז הגבילו את כניסת המבקרים. המלחמה על נחל האסי נמשכת: דיונות חול, חורשות אקליפטוסים, שטחי פיקניק ושרידי פעילות אנושית. זאת, בעקבות התגברות המחאות לפתיחתו שנמשכות על אף ההסכם שהושג על התרת כניסה חלקית לציבור הרחב. יצוין שהוועדה להגנת הסביבה בכנסת דנה הבוקר בפתיחת נחל האסי שבקיבוץ ניר דוד לכלל הציבור. נחל האסי בעמק המעיינות, שעובר בתוך קיבוץ ניר דוד והיה נגיש רק לחבריו ואורחי הצימרים שבו, יפתח כבר ממחר לציבור, כלומר חלק קטן ממנו. נחל האסי בקיבוץ ניר דודצילום: יצוין שהוועדה להגנת הסביבה בכנסת דנה הבוקר בפתיחת נחל האסי שבקיבוץ ניר דוד לכלל הציבור.

Post a Comment

0 Comments